Schowek: 0       0 Produktów / 0 PLN  
Regulamin
Ceny: od niskiej do wysokiej
  • Nazwy: od A do Z
  • Nazwy: od Z do A
  • Ceny: od niskiej do wysokiej
  • Ceny: od wysokiej do niskiej
sortuj wg.
32
  • 32
  • 60
  • 100
  • 200
pokazuj jednoczesnie:

Regulamin zakupów

Regulamin dotyczy sklepu internetowego Happy Planet należącego do firmy Kron International Arkadiusz Cieśluk z siedzibą w Warszawie przy ul. Tagore’a 3 , NIP 526-168-78-95 założonej w 2007 roku, numer REGON 140080157, sprzedającej towary za pośrednictwem sieci internetowej, działającej pod adresem internetowym www.happyplanet.com.pl


I. ZASADY OGÓLNE

1. Zamówienia w sklepie Happy Planet można składać drogą elektroniczną 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.happyplanet.com.pl, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje pocztą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Informacja udzielona przez sklep o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.

3. Realizacja zamówienia następuje, w zależności od formy płatności w momencie:
Przelew na konto - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu internetowego
Płatność za pobraniem.

4.Wszelkie płatności będą dokonywane na następujące dane właściciela:
Kron International Arkadiusz Cieśluk
ul.Tagore’a 3 
02-647 Warszawa
Alior Bank S.A., numer rachunku: PL98 2490 0005 0000 4500 4339 9809.

5. W przypadku zamówień przekraczających kwotę 1000 zł sklep zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności za pobraniem przez zażądanie przedpłaty części wartości zamówienia.

6. Zamówienia na produkty znajdujące się w ofercie sklepu, jako promocja realizowane są do chwili wyczerpania zapasów lub zakończenia akcji promocyjnej.

7. W przypadku zamówień nietypowych sklep zastrzega sobie możliwość dodatkowej weryfikacji zamówienia drogą internetową lub telefonicznie.

8. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w nim zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami. Ze względu na ograniczone możliwości odzwierciedlenia rzeczywistego koloru za pośrednictwem internetu oraz z uwagi na różnice w ustawieniach monitorów użytkowników, przedstawione odcienie kolorów grafik należy traktować, jako przybliżone.

 
   
II. WYSYŁKA TOWARU

1. Czas realizacji zamówienia podawany jest przy każdym produkcie oddzielnie i zależny jest on od stanu magazynowego. Jeżeli towar jest dostępny, wysyłka następuje następnego dnia po otrzymaniu należności.
2. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta - określony w zamówieniu.
3. Sposób dostawy:
- Odbiór własny - 0,00zł
- Firma kurierska. W przypadku wysyłki towaru kurierem koszty dostawy uzależnione są od wartości i gabarytu zamówienia. Przesyłki już od 16,00 PLN.
4. Koszty wysyłki poza granice Polski ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem.


III. REKLAMACJE I GWARANCJA

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 2-letnią gwarancją producenta.


2. Podstawą reklamacji każdego produktu jest faktura VAT dołączana do każdej przesyłki

4. Wady fizyczne towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.


IV. ZWROTY TOWARU

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku (Dz.U.z 200r Nr.2 poz.271) Kupujący może odstąpić od umowy i zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
2.Jest to możliwe tylko pod warunkiem, gdy produkt nie był używany, nie jest uszkodzony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem sprzedaży (faktura). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.

 3. Rozliczenie za zwrócony towar Sklep zobowiązuje się dokonać w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
4.  Produkt uszkodzony lub wadliwy należy odesłać przesyłką kurierską lub pocztową na adres firmy Kron International Arkadiusz Cieśluk. 02-647 Warszawa, ul. Tagore’a 3.
6. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od momentu ich wpłynięcia. Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep zwróci kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny produkt o podobnych parametrach.


V. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

1. Każdy Klient zarejestrowany w sklepie ma prawo wglądu w swoje dane osobowe, ich zmiany, a także ich usunięcia.
2. Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia.
3. Sklep nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o Klientach i zakupach dokonanych przez Klientów. Sklep dołoży wszelkich starań, aby dane dotyczące Klientów oraz dokonywanych przez nich transakcji nie były dostępne dla osób trzecich.
3. Sklep nie odpowiada za naruszenia poufności danych powstałe z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności wynikłych z kradzieży sprzętu komputerowego, włamania do sieci i innych, nieprzewidzianych zdarzeń losowych.


VI. INFORMACJE I OPISY TOWARÓW

1. O ile źródło informacji o towarze nie zostało określone w szczególny sposób, podstawą dla jej przygotowania jest towar, którego nazwa i producent prezentowane są na stronie sklepu internetowego, tekst udostępniony przez producenta dla promocji towaru lub ogólnie dostępne informacje. Informacje te, podobnie jak zdjęcie służą wyłącznie do publicznej sprzedaży towarów i nie mają żadnego innego handlowego wykorzystania.  Podstawą reklamacji nie mogą być ewentualne różnice w odcieniach kolorów widzianych przez Klienta na monitorze komputera, a rzeczywistymi odcieniami na produkcie, zgodnie z punktem 8 zasad ogólnych regulaminu sklepu.